Turistinformasjon

Fra 15. juni til 11. august 2024 er vi også offisiell turistinformasjon for Kirkenes og Sør-varanger kommune. Vi kan hjelpe deg med oppholdet ditt og tilbyr også kart gratis.

Våre åpningstider er mandag til fredag 09.30 – 16.30 og lør/søn 09.30 – 14.30

Telefontiden er mandag til fredag fra 12.00 – 16.00 på +47 78995080

For mer info sjekk: www.visitkirkenes.info

Hva skal man gjøre i Kirkenes? Vi tilbyr et bredt utvalg av utflukter i Kirkenes og omegn. Utfluktene er kvalitetstestet av oss og gjennomføres enten av Booking Kirkenes selv eller av våre samarbeidspartnere. Fra hundespann til snøscooter eller kongekrabbesafari, elvebåtturer, lokal sightseeing med buss og nordlysturer, her finner du det meste.

Vennligst bruk sjekk her: Butikk – Booking Kirkenes

Vi tilbyr også pakker over flere dager og med diverse utflukter inkludert. Hotellhenting i Kirkenes er inkludert på de fleste turer. På uteturer får du også varme klær før du starter. Vi vil ikke at noen skal fryse!

Vi tilbyr også private turer, spesielle gruppeturer og mer.